Mail: info@umvs.rv.ua



Перші переможці на Канських Львах 2010

16:35, червня 22, 2010

Організаційний комітет Міжнародного фестивалю реклами Cannes Lions опублікував список володарів нагород в категорії Promo & Activation.

Гран-прі в категорії узяло агентство TBWA\Chiat\Day (Лос-Анджелес) за створенуними  кампанію для належного  бренду Gatorade, який належить PepsiCo.

Золотими Левами ж відмітили по дві роботи із США, Італії, Австралії і по одній — з Німеччини і Швеції.

JWT Italia отримало два золота за блискучу акцію Auditorium для Heineken, австралійське Saatchi & Saatchi було також удостоєне двох Золотих Львів за кампанію Nothing Soft Gets In для Toyota. BBDO New York виграло одну золоту нагороду за кампанію Imagine для телеканалу HBO, Jung von Matt з Гамбурга — також одну за Last Call для 13th Street, а шведське Ester — за ініціативу Where Will 1.000.000 Condoms End Up для місцевої програми проти СНІДУ. TBWA\Chiat\Day, окрім Гран-прі, отримало ще одне золото за усе ту ж кампанію Replay для Gatorade.

У категорії Promo цього року було заявлено 1595 робіт.

Heineken Auditorium

>DDB Germany — Snowmen Against Global Warming для Entega div> Prime PR — Carwinism для Audi div> Prime PR — Save Christmas для Kraft Foods div> Taivas — Save Baltic Sea для BSAS 2010 div> Boondoggle — Baby Elephant для Антверпенского зоопарка >Fleishment-Hillard — Riding Shotgun With Papa для Papa John's div>Степан Трифонов, AdIndex