Mail: info@umvs.rv.ua



Прем’єра вокального талант-шоу “Х-фактор” на СТБ

13:34, серпня 02, 2010

4 вересня на телеканалі СТБ відбудеться прем'єра наймасштабнішого вокального талант-шоу у світі — 'Х-фактор". Програма виходитиме щосуботи в 19-00, повтор — в неділю в 12-00.  Переможець українського проекту отримає 2 000 000 грн. — рекордна винагорода серед вітчизняних телепроектів.

Серед перших випусків — кастинги в найбільших містах України (Дніпропетровськ, Львів, Донецьк, Одеса, Харків і Київ), потім — тренувальний табір і етап візитів конкурсантів в особняки суддів.

1 серпня стартує промокампанія проекту 'Х-фактор" під назвою 'Початок легенди". Як розповідає Іраклій Махатадзе, директор департаменту промоушен телеканалу СТБ і головний продюсер зйомки, кампанія відтворить відчуття початку нової, фантастичної ери, в якій люди наділені надможливостями, : що 'Веде шоу,  Оксана Марченко, виконує роль повелительки стихій. А судді проекту — супергерої, кожен з яких втілює певну стихію: Ігор Кондратюк — людина-лід (строгий, холоднокровний, може 'охолодити" запал будь-кого), Ялинка — людина-ураган (мінлива, як вітер, в будь-яку мить її настрій може змінитися), Сергій Соседов — людина-блискавка (яскравий, запальний, непередбачуваний), Серьога — людина-вогонь (гарячий і вибуховий, запалює вогонь в серцях людей). Їх образи, з урахуванням головної ідеї промо, прописані максимально близько до реальних характерів головних песонажей шоу. Сила стихій, які вони об'єднують, символізує початок абсолютно нового, яскравого етапу розвитку вокальних талант-шоу в країні.

Історія народження Х-фактора буде повідана в 5 роликах, які стартують в першій половині серпня. 'Це найскладніший проект в історії департаменту промоушену СТБ і в моїй власній практиці. Ми знову вирішили зробити усе власними силами: від ідеї до реалізації. Єдине — частину пост-продакшна доручили спеціалізованій компанії, зважаючи на великі об'єми роботи з графікою. Але відмічу, що подібних промопроектів по масштабу, зйомкам, об'єму пост-продакшна на українському телебаченні ще не було", — відмічає Іраклій Махатадзе.

Промокампания 'Початок легенди" охоплює українські міста-мільйонники і такі носії, як: зовнішня реклама, радіо, преса, ТБ, метрополітен, Інтернет, присутність в соціальних мережах.

Відмітимо, що 5-й сезон шоу The X Factor став найуспішнішим телепроектом 21-го століття у Великобританії після британської версії 'Талантів" і пройшов з середньою долею шоу 42%, а фінальний випуск досяг долі 52% (аудиторія 4+).

mmr.net.ua