Mail: info@umvs.rv.ua



Прибутки ФІФА від реклами подвоїлися в порівнянні з ЧС — 2006

12:00, липня 13, 2010

Рекламні надходження в касу фірми-монополіста ФІФА склали нині 3,2 млрд дол.

Це більше ніж ВВП Мавританії або Свазиленда, і складає 20% від ВВП країни-учасниці Чемпіонату світу — Гани.

Але навіть капіталізація ФІФА — 1 млрд доларів — перевищує ВВП низки країн бідного континенту світу, що приймав Чемпіонат світу по футболу в цьому року. Прибуткова частина бюджету Гани, згідно відкритим цим ЦРУ, в 2009 році складала 4,5 млрд.

Приблизно 600 мільйонів доларів заробить ФІФА на продажі квитків. В середньому турист в ПАР витратив по 5000$.

ФІФА є одним з найбільших торговців ліцензіями у світі спорту. Щоб дістати можливість провести у своїй країні чемпіонат світу по футболу, Міжнародна федерація футболу вимагає звільнення від сплати усіх податків. Компанія заробляє на усьому — від майок і сувенірів з емблемою чемпіонату світу до прав на телетрансляцію ігор, пише РБК.

Заради ФІФА було заморожено навіть валютне законодавство ПАР. Монополіст диктував свої правила гри не лише у футболі, але і в бізнесі на грі. Навколо стадіонів були створені податкові оазиси, де офіційні партнери компанії — Adidas, Coca — Cola і Hyundai Kia — були звільнені від прибуткового податку і податку з обороту. Місцевим торговцям заборонили там з'являтися.

У ПАР в протестах брали участь тисячі чоловік. 'Геть мафію ФІФА" — кричали жителі цієї убогої і ураженою злочинністю країни, влада якої намагається переконати усіх, що витрачені сотні мільйонів доларів допоможуть економіці країни.

Дані про ВВП країн узяті із звіту МВФ за 2009 рік.

nr2.ru