Mail: info@umvs.rv.ua



Рекламна кампанія Coca — Cola в Twitter виявилася надуспішною

12:00, червня 28, 2010

Рекламна кампанія Coca — Cola в Twitter принесла, за словами глави по цифровому маркетингу корпорації, 'фантастичні результати". Про це пише The Financial Times.

Спонсорська реклама Coca — Cola з'являлася в ході обговорення в мікроблогах чемпіонату світу по футболу. За день рекламні оголошення були показані 86 мільйонів разів, 6 відсотків користувачів кликнули по них.

Coca — Cola — другий рекламодавець, що скористався такою рекламною схемою. Першою компанією, що вирішила спонсорувати одну з самих обговорюваних тим в Twitter, стала Disney Pixar. За допомогою мікроблогів компанія просувала новий анімаційний фільм Toy Story 3.

Twitter є найбільшим микроблогерским сервісом. Щомісячно його відвідує понад 100 мільйонів чоловік. Свою рекламну систему Twitter представив в квітні, дозволивши спочатку розміщувати оголошення в результатах пошуку. Другим кроком стала можливість розміщення реклами в секції 'trending topics", де зібрані записи користувачів, присвячені різним темам, наприклад фільмам, музичним виконавцям або заходам.

lenta.ru