Mail: info@umvs.rv.ua



Репортаж з виступу Марка Цукерберга на фестивалі Cannes Lions 2010

10:47, червня 24, 2010

Семінар Марка Цукерберга, засновника соціальної мережі Facebook проходив в центральному залі, в якому люди займали місця ще за 2 години до початку. Зал був настільки переповнений і охочих було так багато, що організаторам припало влаштували в невеликому сусідньому приміщенні пряму трансляцію з семінару

В першу чергу Марк привів статистику, що найдинамічніше  FB розвивається зараз в Німеччині, Росії, Японії і Кореї. Наприклад, за 6 удвічі збільшилась  кількість російських користувачів Facebook.

'Це говорить про те, що ми наразі тільки на початковому етапі розвитку, а соціальні медіа тільки набирають оберти, — відмітив Цукерберг, — Якщо бренд буде в соціальних мережах, то число його прихильників ростиме з тією ж швидкістю, з якою ростиме число зареєстрованих в соцмережах користувачів"

Марк підкреслив, що його споживач — це в першу чергу молоді люди, які з школи активно освоюють інтернет і вже мають свою сторіночку на Фейсбук. Кожна людина особа, і він хоче споживати ексклюзивні речі і більше того хоче створювати їх сам або адаптувати під себе, міняти дизайн, інтерфейс, щоб бренд сприймав кожного споживача як особу і підлаштовувався під нього.

'Фейсбук — це продукт, яким однаково зручно пользовать у всьому світі і люди це оцінили. Його особливість в простоті використання і доступності, він відкритий для усіх. До цього повинні прагнути усі бренди — щоб ваша філософія була зрозуміла будь-кому", — завершив рекламним блоком свій виступ Цукерберг

Повний запис виступу

Михиева, mmr.net.ua