Mail: info@umvs.rv.ua



Ролик Old Spice взяв Гран-прі Канн в номінації Film

09:50, червня 28, 2010

У минулі вихідні були вручені останні Леви Міжнародного фестивалю реклами Cannes Lions 2010. Гран-прі в категорії Film (ролики) узяло відео,  виконане в стилі класичної ТБ-реклами  'The Man Your Man Could Smell Like", створене Wieden + Kennedy для Old Spice.

У 30−секундном ролику, розрахованому на жіночу аудиторію, привабливо виглядаючий актор розповідає про те, наскільки зміняться чоловіки, якщо використовуватимуть гель для душу Old Spice, а не засобу з 'жіночими запахами". У рамках кампанії вийшли ще два ролики, 'Kiss" і 'Different Scents for Different Gents", що удостоїлися срібних Львів фестивалю.

Цього року в категорії було заявлено 3191 робота — на 7,5% менше, ніж у минулому. У результаті Гран-прі отримав один ролик, 14 були удостоєні Золотих Львів, 24 — Срібних і 61 — Бронзових. До оголошення переможців багато експертів вважали, що головними претендентами на перемогу в категорії цього року являються відео, створене TBWA для Gatorade у рамках кампанії 'Replay", і 'The Man Who Walked Around the World", зняте BBH для Johnnie Walker.

н Трифонов, AdIndex