Mail: info@umvs.rv.ua



Росіяни просувають бренди в соцмережах

16:33, липня 06, 2010

У Росії зростає інтерес до просування брендів і продуктів з використанням соціальних мереж. Про це повідомляють фахівці лабораторії 'Сарафанове Радіо".

За словами експертів, причинами зростаючого інтересу до соцмереж, як майданчику для розвитку бренду і просування продуктів компаній, служать наступні чинники:

1. Приклади передових західних компаній, з кожним роком що збільшують бюджет на просування через соціальні мережі.

2. Велика кількість учасників соціальних мереж.

3. Популярність соціальних мереж, що обійшла усі ресурси, і що конкурує тільки з пошуковими системами.

4. Зниження активності користувачів на традиційних ресурсах.

Головною рекламною перевагою соцмереж є велика чисельність аудиторії, і те, що велика її частина, прийшовши в Інтернет нещодавно  якраз через соціальну мережу, ще не втратила лояльності до Інтернет-реклами.

Фахівці відмічають, що у нових видів реклами, до яких можна віднести і рекламу в соцмережах, завжди є перевага перед традиційними, оскільки споживач звертає значно більше уваги на нові і дивуючі види реклами. У соцмережах найуспішніша реклама та, яка органічно вписана в сценарій процесів, інтегрована в спілкування, інтерфейс і ігри.

За словами експертів, найбільш популярні серед російських компаній соціальні мережі 'Однокласники", 'ВКонтакте" і 'Мій світ", але західні мережі 'Facebook" і 'Twitter" так само нестримно входять на російський в цей ринок. Бізнес в Росії звернув увагу на 'Twitter" тільки в другій половині 2009 року, а на 'Facebook" на початку 2010 року, тому, на даний момент їх використовують менше 2% російських компаній. Проте за прогнозами впродовж року не менше 5% російських компаній увійдуть 'Facebook" і 'Twitter".

Популярність 'Однокласники" і 'ВКонтакте" пояснюється тим, що вони в Росії були першопроходцями і мають велику аудиторію, 'Мій світ" — із-за лояльності і агресивного маркетингу, а 'Facebook" і 'Twitter" — із-за професіоналізму, зручності і міжнародного впливу. Майбутнє реклами і PR в Росії, за словами фахівців, в першу чергу за 'Facebook", і якщо 'ВКонтакте" і 'Однокласники" встигатимуть за ним, то і за цими соціальними мережами.

biz.liga.net