Mail: info@umvs.rv.ua



Що не можна рекламувати за кордоном

08:24, липня 27, 2010

У Швеції з липня 1991 року діє заборона на будь-яку теле- і радіорекламу, спрямовану на дитячу аудиторію. У Греції прийнятий в жовтні 1994 року закон про захист прав споживачів містить заборона на рекламу іграшок з 7.00 до 22.00. Протести європейських об'єднань виробників іграшок, що рахують такі обмеження дискримінаційними, були відхилені Єврокомісією.

У Китаї значна увага приділяється боротьбі з медичною рекламою. У 2005 році була введена заборона на рекламу засобів для лікування венеричних захворювань, СНІДУ, псоріазу, злоякісних пухлин, епілепсії, гепатиту В і ряду інших хвороб. З 1 серпня 2006 року непридатною вважається реклама препаратів для зниження ваги, збільшення грудей і зростання. З 2007 року медичним установам Китаю не можна розміщувати в ЗМІ рекламу будь-яких медичних процедур, оскільки вони можуть містити помилкові дані про 'вражаючу ефективність".

У квітні 2008 року парламент Франції ухвалив закон про заборону пропаганди схуднення. На думку правлячої партії 'Союз за народний рух", реклама засобів для боротьби із зайвою вагою може завдати серйозної шкоди здоров'ю жінок, що прагнуть до краси. За порушення закону рекламодавцям може загрожувати до двох років в'язниці і штраф у розмірі €45 тис.

У Південній Кореї в січні 2010 року у рамках кампанії по боротьбі з дитячим ожирінням були введені обмеження на рекламу фастфуду. У дитячий прайм-тайм, з 17.00 до 19.00, по телебаченню не можна рекламувати піцу, гамбургери, локшину швидкого приготування, шоколад і морозиво. У передачах для дітей подібна реклама заборонена в будь-який час доби.

У травні 2010 року в Таджикистані почалася боротьба з рекламою мобільних операторів. Кампанія стартувала після заяви президента Емомалі Рахмона про те, що громадяни надто багато витрачають на стільниковий зв'язок. Мобільні телефони були оголошені шкідливими для здоров'я, а усі рекламні банери стільникових операторів в країні демонтовані.

Тетяна Тимошко, kommersant.ru