Mail: info@umvs.rv.ua



Що слід знати маркетологам про очікування споживачів

09:21, липня 06, 2010

Сприйняття і взаємодію споживачів з маркетинговими каналами стимулює поява специфічної поведінки і відносин. Дослідження, нещодавно проведене лідером у сфері маркетингових послуг компанією Epsilon показало, що значна більшість покупців знову не купуватимуть товар тієї ж самої торговельної марки.

Маркетологи повинні поліпшити думку споживачів шляхом поліпшення взаємодії з ними під час процесу купівлі і після нього. Опитування майже 1500 споживачів в США проаналізував концепцію маркетингу, заснованого на враженні клієнтів.

Маркетинг на основі вражень клієнтів є способом визначення відповідних взаємодій, які чекають і відповідають побажанням клієнтів відносно купівель.

Звіт зібрав дані по семи категоріях продуктів — телебачення, комп'ютери, готелі, автострахування, мобільні пристрої, послуги зв'язку і кредитні карти.

Головні висновки:

  • Менше 60% споживачів показали сильну вірогідність повторної купівлі. Покупці автостраховки виявили найвищу вірогідність повторної купівлі; Кредитні карти мали найнижчу вірогідність повторного вибору;
  • Net promoter scores (показник лояльності споживачів) також виявився низьким, відбиваючи той факт, що споживачі навряд чи рекомендуватимуть продукт або послугу; послуги зв'язку і кредитні карти отримали найнижчий показник;
  • На додаток до того, що безпосередньо 'проштовхується" маркетологами, споживачі покладаються на конкретні джерела інформації для того, щоб прийняти або підтвердити свої рішення про купівлю:
  • Друзі і члени сім'ї є номером один як джерело інформації;
  • Багато споживачів покладаються на огляди продукції на вебсайтах;
  • Дуже дивно, але відносно трохи користувачів назвало зміст блогів, соціальних мереж цінним джерелом маркетингової інформації;
  • В той час, коли багато каналів використовуються для реклами і маркетингу, існує декілька чітких переваг: Там, де вимагається дозвіл, споживачі вказали переважний канал отримання інформації — електронна пошта;
  • Для маркетингу купівлі, поштові розсилки були переважним каналом для більшості споживачів відносно послуг зв'язку і мобільних телефонів і другим для багатьох інших категорій (напр. комп'ютери, кредитні карти, страховка і так далі);
  • '"Для того, щоб відповідати сьогоднішнім очікуванням споживачів, маркетологам необхідно створити багатоканальний підхід, з урахуванням вражень клієнтів. Це вимагає від маркетологів прислухатися до думки споживачів та адаптувати і поведінку і переваги", — говорить Майкл Пенні, старанний віце-президент, Epsilon Strategic & Analytic Consulting Group.

    Epsilon представляє комплексні, визначувані даними, багатоканальні маркетингові послуги, які використовують глибоке розуміння споживача. Epsilon працює з багатьма найбільш відомими торговельними марками у світі.

    Звіт компанії Epsilon по маркетингу на основі вражень споживачів містить результати онлайнового опитування, проведеного в березні 2010 року (у співпраці з eRewards), який охопив майже 1500 чоловік, на додаток до особистих інтерв'ю.

    dmdays.com.ua