Mail: info@umvs.rv.ua



Тімберлейка рятують від медіа-монстра в новому ролику VAIO

11:06, липня 21, 2010

Агентство 180 Los Angeles створило новий ролик для кампанії ноутбуків Sony VAIO за участю Джастіна Тімберлейка. У відео зірка поп-музики звертається за допомогою фахівців Sony для того, щоб заспокоїти свою медіатеку, що перетворилася на агресивного сміттєвого монстра.

Прибувши на місце, представник компанії похапки проповідує Джастіну  про високу міру зручності організації медіа в нових ноутбуках VAIO і за допомогою цієї самої системи знищує монстра, вміст якого розсипається по акуратних стопках компакт-дисків.

Варто відзначити, що ідея медіа-монстра вже була реалізована агентством JWT International в рекламній кампанії МТС 'RED Energy" — в ролику ініціативи робот збирався з колонок і телевізорів, а потім витанцьовував з молоддю, заряджаючи її енергією.

Втім, не можна не відмітити, що переляк Тімберлейка, викликаний тим, що в його будинку з'явилося техногенне чудовисько, виглядає набагато природнішою реакцією на цю подію, чим радість молодих людей з ролика МТС, що безрозсудно стрибають під металевими хоботами, що тягнуться з голови їх голема.

н Трифонов, AdIndex