Mail: info@umvs.rv.ua



Типові помилки в е-мейл маркетингу

16:56, липня 07, 2010

Головна помилка компаній, що використовують е-мейл маркетинг як канал для просування своїх продуктів або послуг полягає в тому, що вони приділяють мало уваги перевагам своїх передплатників і не звертають уваги на поведінку, яку ті демонструють з кожним новим отриманим листом.

Якби вони знали, що прислухатися до думки передплатників — це не лише 'передова практика", але і спосіб збільшити удвічі результативність наступних кампаній, усе було б зовсім по-іншому. Згідно з результатами дослідження, проведеного не так давно в США, усього 30% опитаних, серед яких були представники турагентств, готелів і авіаліній, дійсно користуються інформацією про переваги і звички своїх передплатників, перш ніж відправити їм яке-небудь поштове повідомлення. Завдяки цьому прибутки, які приносить кожна кампанія, за останній час збільшилися майже в два рази. Звучить непогано, чи не так?

Е-мейл маркетинг — це один з базових інструментів, використовуваних для того, щоб притягати або збільшувати фінансові надходження від різних підприємств. Хоча сьогодні існує величезна кількість інтернет-ресурсів і друкарських видань, які допомагають отримати максимальну вигоду з цього каналу комунікації, ми все ще продовжуємо здійснювати типові помилки, марно витрачаючи значні засоби і докучаючи клієнтам, тому що думаємо, що чим більше листів відправити, тим кращий результат ми отримаємо. Давайте звернемо увагу на типові помилки, які нам необхідно уникати.

Ігнорувати прохання не присилати листа

Крім того, що в багатьох країнах це кваліфікується як серйозне порушення, той факт, що ви не взяли до уваги прохання клієнта про виключення його з розсильної бази, може спровокувати негативні наслідки. Хоча, не дивлячись на те, що добре спланована кампанія може спонукати старого передплатника до того, щоб знову отримувати інформацію про вашу фірму і про ваші продукти, це не сама краща стратегія переконання.  Пам'ятайте, що якщо одержувач один раз відмовився від вашої підписки, то наступним його кроком побачивши нового листа від вас в теці що 'входять" буде позначка 'спам", що, як ви здогадуєтеся, може спричинити дуже неприємні наслідки.

Ігнорувати важливість сегментації

Великі підприємства зазвичай застосовують досить складні автоматизовані системи сегментації, які дозволяють вичислити навіть стандарти поведінки споживачів і визначити переваги, засновані на цих стандартах залежно від того, скільки разів лист був прочитаний і по скількох посиланнях були зроблені переходи. У результаті вони отримують точні профілі різних груп споживачів, яких можна використовувати в наступних кампаніях. Звичайно, невеликим підприємствам немає необхідності вкладати мільйони в інструментарій, який дозволяє вичислити найдрібніші деталі. Пам'ятаєте, що якою б елементарною не була програма, яку ви використовуєте для розсилки, вона дозволяє отримати інформацію, яка має велику цінність і може провести чітку межу між бажаним листом і тим, що  не представляє для передплатника ніякої цінності.

Припинити тестування листів або не робити цього ніколи

Без сумніву, один з найбільш простих прийомів оптимізації маркетингової кампанії — це розробка декількох варіантів один і той же листи, які б містили однакове маркетингове послання, але включали ряд елементів, що відрізняються. Наприклад, кнопки з різними написами, але що виконують одну і ту ж функцію. Мета цієї роботи — оцінити, який формат краще всього сприймають одержувачі вашої розсилки.

Не приділяти уваги моменту отримання листа

Коли йдеться про е-мейл маркетинг, своєчасне відправлення листа, тобто у той момент, коли одержувач найбільше його потребує — дуже важливо. Іншими словами, розробка хронограми розсилок в кампанії е-мейл маркетингу — необхідний етап, від якого залежить результат будь-якої кампанії. Так, наприклад, в досить великих компаніях часто виникає необхідність відправляти листи з повідомленням про розпродажі і знижки і зазвичай це відбувається в буквально в останню хвилину. Проте, при розумному плануванні подібні ситуації можуть бути зведені до мінімуму.

Ігнорувати можливості соціальних мереж

Думати, що великі соціальні мережі, такі як Facebook або Twitter — це паралельні світи, які не можуть мати нічого спільного з вашою кампанією е-мейл маркетингу, могло бути виправданим лише декілька років тому. Сьогодні буде невибачним упущенням не скористатися поєднанням переваг цих двох каналів щоб 'вистрілити" повідомленням і таким чином дозволити йому досягти максимальної кількості користувачів. Стимулюйте своїх читачів ділитися змістом листів з друзями в соціальних мережах, не розсилайте листів, не згадавши про неї майже одночасно на своїй сторінці або у своїй групі. Створюйте посилання на інтернет-версію кампанії за допомогою повідомлень в Twitter, дільник інформацією в професійних групах і так далі. Робіть це систематично, щоб зрозуміти ефективність своїх дій і удосконалювати стратегію з кожною новою кампанією. Пам'ятаєте, що е-мейл і соціальні мережі можуть стати відмінними союзниками в справі просування ваших товарів і послуг.

Автор: Фабио Родригес (Fabio Rodriguez)

Джрело:  www.dmdays.com.ua