Mail: info@umvs.rv.ua



Twitter запускає перший рекламний акаунт

12:34, липня 07, 2010

Творці Twitter продовжують освоювати нові методи монетизації свого проекту — після впровадження оголошень в призначені для користувача стрічки оновлень вони вирішили відкрити окремий мікроблог, цілком і повністю призначений для реклами.

Акаунт @earlybird (англ. 'рання пташка"), перше повідомлення в якому з'явилося кілька годин тому, використовуватиметься для публікації найактуальніших новин про концерти, розпродажі і інші події, корисні більшості блогерів. Відбором оголошень, які повинні зацікавити користувачів, займатиметься адміністрація соціальної мережі.

Поки повідомлення в рекламному мікроблозі торкатимуться тільки відвідувачів із США, а в список рекламодавців, що мають до нього доступ, потраплять тільки найбільші корпорації, що працюють на американському ринку. У міру розвитку експериментального сервісу в стрічці @earlybird з'являтимуться оголошення, призначені і для інших регіонів. Творці Twitter обіцяють, що колись рекламний блог навчиться показувати повідомлення, релевантні інтересам користувачів, залежно від їх географічного розташування.

Як стверджується в описі нового сервісу, блогери зможуть читати оновлення @earlybird, тільки якщо самі додадуть його в список своїх контактів — таким чином, рекламний акаунт нічим не відрізнятиметься від будь-якого іншого облікового запису в Twitter. Нагадаємо, примусовий показ оголошень, до якого прибегли творці соціальної мережі кілька місяців тому, припав до смаку далеко не усім користувачам.

Infox.ru