Mail: info@umvs.rv.ua



У категорії Cyber Каннського фестивалю виграли кампанії Volkswagen і Nike

09:17, червня 24, 2010

Переможцями Міжнародного фестивалю реклами Cannes Lions в категорії Cyber стали шведське DDB Stockholm і Wieden + Kennedy, кампанії, що створили, для Volkswagen і Nike відповідно.

У ініціативі 'Fun Theory", розробленій шведським агентством, для реклами нового екологічного двигуна автовиробника використовувалася серія вірусних відео, в яких смішні ситуації створювалися у реальному світі за допомогою цифрових технологій. Таким чином публіці були презентовані найглибша сміттєва скриня, музичні сходи і килимок-вертушка.

Кампанія 'Chalkbot" від Wieden + Kennedy, у свою чергу, також використовувала интерактив для дій у реальному світі (які потім переносилися назад в цифрове середовище у вигляді роликів на YouTube). За допомогою компанії Deeplocal і Standard Robot була створена машина, здатна наносити написи на асфальт. Використовуючи цей пересувний принтер, Wieden + Kennedy розмалювало надихаючими написами вулиці, задіяні в гонці Tour de France. При цьому написи пропонувалися безпосередньо аудиторією, що відправляла свої варіанти через Twitter, сайт і банер кампанії.

Цього року в категорії Cyber було заявлено 2603 роботи — на 18% більше, ніж в 2009. Золотими левами у результаті нагородили 15 ініціатив, Срібними — 32, а бронзовими — 56.

DDB Stockholm — 'Fun Theory" для Volkswagen tockholm — 'Fun Theory" для Volkswagen tockholm — 'Fun Theory" для Volkswagen >Wieden + Kennedy — 'Chalkbot" для Nike пан Трифонов, Adindex