Mail: info@umvs.rv.ua



У соціальних мережах жінки активніше за чоловіків

15:50, липня 30, 2010

Причому, найактивнішими є пані з Латинської Америки. Там соціальні мережі відвідують 94,1% жінок-користувачів Інтернету. У Північній Америці цей показник складає 91%, в Європі — 85,6%. У країнах Азіатсько-тихоокеанського регіону соціальні мережі не такі популярні — їх відвідують 54,9% жінок.

Фахівці відмічають, що в цілому чоловіків-користувачів Інтернету у світі більше. Проте жінки проводять в Мережі в середньому 25 годин в місяць (на 8% більше чоловіків).

Як і слід було чекати, жінки значно частіше відвідують онлайн-магазини. На їх сайтах вони проводять на 20% більше часу, ніж чоловіки. Крім того, в ході дослідження з'ясувалося, що чоловіки більше дивляться відео і виходять в мережу через мобільні пристрої. Виключення складає відеохостинг YouTube — там відео дивляться більше американських і європейських жінок, ніж чоловіків.

BFM.RU