Mail: info@umvs.rv.ua



У США стартувала рекламна кампанія гібрида Chevrolet Volt

12:40, липня 21, 2010

Рекламна кампанія запуску давно очікуваної моделі компанії General Motors стане перевіркою для нового віце-президента по маркетингу Джоеля Єваника (Joel Ewanick).

Локальна реклама Chevrolet Volt почалася минулого тижня в Техасі і Нью-Йорку, де очікується випуск найбільшої кількості гібридних автомобілів. Правда компанія  General Motors вважає, що Chevrolet Volt все-таки не можна віднести до чистих гібридів, таким як Toyota Prius, в яких електричний двигун починає працювати тільки, коли автомобіль скидає швидкість. У моделі Volt електродвигун  є основним, а двигун на бензині запускається тільки при низькій напрузі електрики.

Пан Єваник повинен врегулювати нестабільне маркетингове положення компанії і провести успішну рекламну кампанію, яка б притягнула нових покупців і  переконала скептично налагоджену публіку знову інвестувати в компанію.

Запуск нової моделі очікується в Каліфорнії, Коннектікуті, Мічігані, Нью-Джерсі, Нью-Йорку, Техасі і Вашингтоні до кінця цього року.

GM відмовляється коментувати запуск нової моделі, але передбачається, що Остін, Техас і Нью-Йорк першими отримають автомобілі, — тут вже почали з'являтися перші тізери. GM вже розмістила свою рекламу в New York Times, в якій поміщені тільки логотипом Volt і текст, без зображення автомобіля. У такому ж дусі зроблений і 30 секундний ТБ ролик  — без закадрового коментаря, з оглядом з водійського місця автобана і текстом : 'Слухай. Це звук краху стереотипів. Захоплює, чи не так"?

мна кампанія моделі Volt від Сан-Франциського  Goodby, Silverstein & Partners, конкуруватиме з іншою версією гібрида — Leaf від Nissan, де пан Єваник працював п'ять тижнів між звільненням з компанії Hyundai в березні і приходом в GM в травні.

Nissan вже представив рекламу Leaf, включаючи стильну iAd для iPhone. На питання, чи планує GM більшу кампанію для Volt, Тоня Дисалле (Tony DiSalle), директор по маркетингу розповів в блозі gm — volt.com, що більше реклами з'явиться в листопаді/грудні, ближче до запуску моделі.

Ганна Коросташовець по матеріалах adage.com, для MMR