Mail: info@umvs.rv.ua



Відгуки в соціальних мережах впливають на рівень продажів

14:37, липня 07, 2010

Позитивні відгуки про товари і послуги в соціальних мережах впливають на рівень продаж, стверджують дослідники з агентства Skywrite.
Опитування 1000 респондентів, проведений Skywrite спільно з компанією Vanson Bourne, показав, що дві третини покупців продовжують цікавитися товаром після того, як прочитали позитивні відгуки про нього в соціальних мережах. Кожен четвертий з них здійснює купівлю.
Керуючий директор Skywrite Ема Хазан заявила, що компаніям слід використовувати соціальні медіа для підвищення рівня продажів : 'В століття мобільності людям все важче і важче робити вибір. Люди починають будувати стосунки за допомогою Facebook або Twitter: з іншими людьми, з виробниками товарів. Вони довіряють відгукам, залишеним іншими користувачами соціальної мережі".
Також дослідження виявило відмінності, як чоловіки і жінки відносяться до позитивних відгуків про товари і послуги в соціальних мережах. Згідно з даними Skyrite, жінки більш охоче цікавляться товарами після прочитання коментарів, ніж чоловіки, але з меншою вірогідністю здійснюють купівлі.

Сергій Бабин

sovetnik.ru