Mail: info@umvs.rv.ua



Як безкоштовно пропіарити бренд на світовій спортивній події

11:49, червня 22, 2010

У 1992 році American Express Co запустила телевізійну рекламу із зображенням фірмових кольорів Барселони — міста, що приймало того року літню Олімпіаду.

Слоган рекламної акції був таким: 'Вам не потрібна віза, щоб приїхати в Іспанію". І хоча компанія ні словом не обмовилася про те, що є спонсором цієї події, вона зробила усе, щоб споживачі думали саме так. Причому незважаючи на обурення керівництва офіційного спонсора Олімпійських ігор  — Visa Inc., зробити ніхто нічого не зміг. У American Express Co просто заявили: ролик не відносився до Олімпійських ігор. І були праві.

Такий маркетинг охрестили паразитичним. Зрозуміло, він дуже серйозно дратує тих, хто платить мільйони за спонсорство. Адже тільки минулого року компанії витратили $43,5 млрд.  на ексклюзивну спонсорську підтримку команд та спортивних подій у світі.

Намагаються боротися з паразитичним маркетингом і організації, що продають спонсорство. Адже це вагома стаття їх прибутків. Так, за словами прес-секретаря Міжнародного олімпійського комітету, спонсорська підтримка складає 40% від загального доходу олімпійського руху.

Одним з таких 'бар'єрів" є, наприклад, така вимога: міста, що бажають приймати Олімпійські ігри у себе, повинні гарантувати, що приймуть певні санкції проти паразитичного маркетингу. Одна з них — зовнішня реклама і реклама в громадському транспорті контролюватиметься вже за два тижні до церемонії відкриття і дві тижні після офіційного закриття.

Але паразитичний маркетинг також не стоїть на місці. На сьогодні це самостійний маркетинговий інструмент реклами і продажу своїх товарів, що має найрізноманітніші форми.

delo.ua