Mail: info@umvs.rv.ua



За рік прибуток “Однокласників” виріс в 10 разів

11:17, липня 21, 2010

У 2009 році соціальна мережа 'Однокласники" збільшила чистий прибуток в 9,4 разу в порівнянні з 2008 роком — з 39 до 366,4 мільйонів рублів. При цьому виручка виросла всього в 2,4 разу і склала 1,54 мільярда рублів. Про це пишуть 'Відомості" з посиланням на дані 'СПАРК-інтерфакс".

Імовірно, адміністрації мережі вдалося різко наростити об'єми продажу реклами, перейшовши на пакетну схему продажів і пропонуючи великим клієнтам цікавіші умови. У квітні 2010 року продажі медійної реклами в 'Однокласниках" виросли якраз в 2,4 разу, тобто пропорційно зростанню виручки за 2009 рік.

Мережа 'Однокласники" початку активну монетизацію у кінці жовтня 2008 року, коли почала брати плату за реєстрацію. Протягом наступних місяців мережа значно розширила число платних послуг. Зокрема, платними були зроблені смайлики. Бізнес-модель мережі має на увазі отримання від платних послуг значної частини прибутків. Так, на початку 2009 року представники 'Однокласників" стверджували, що на рекламу доводиться лише 50 відсотків виручки.

'"Однокласники" є однією з найбільших соціальних мереж Рунета. За квітневими даними TNS, щомісячно 'Однокласників" відвідують 15,2 мільйона росіян. Московська аудиторія мережі перевищує 3 мільйони користувачів, петербурзька складає 670 тисяч.

Lenta.ru